Laddar
Du har lagt till en produkt i din frysbox Fortsätt handla Gå till frysboxen
På Hemglass gör vi allt för att säkerställa att kvaliteten alltid är i topp.
På Hemglass gör vi allt för att säkerställa att kvaliteten alltid är i topp.

Lever produkten inte upp till dina förväntningar?

Om man får glass som inte motsvarar dina förväntningar, så har vi på Hemglass höga krav på kvalité och du kan alltid reklamera din vara.

Hos Hemglass gör vi allt för att säkerställa att kvaliteten alltid är i topp. Ibland kan dock fel uppstå.
Om du upplever att något är fel med den produkt du har köpt av oss så vill vi gärna veta det, så att vi kan rätta till det fortast möjligt.

  • Det enklaste sättet är att ta med dig kartongen ut till Hemglassbilen, hänvisa till vår Smakgaranti så får du en ny kartong eller pengarna tillbaka. Du hittar när Hemglassbilen kommer till dig under Hitta Hemglassbilen.
  • Du kan även fylla i formuläret nedan med alla uppgifter, så att vi kan spåra felet och åtgärda problemet.


Reklamation

Om det är ett Mixpack, ange då namnet på både Mixpacken och den glass det berör i paketet. Se på bilden vart du hittar Sista förbrukningsdatum och Batchnummer.

Hur når vi dig?

Vi vill gärna kunna kontakta dig för att följa upp det som inträffat och om vi eventuellt har några följdfrågor.

Vi har inte bara glass

Hemglass använder cookies för att underlätta användningen av vår webbplats och personalisera vissa delar av innehållet. Genom att använda Hemglass webbplats godkänner du att vi använder cookies.

Jag accepterar cookies